Dash | Follow
Hello Kitty
HAZA CANTIK?!

Welcome to my simple triple blog,i'm Hazatul Husna. Thanks for visited my blog,nice to meet you,leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner Back


TagBoard





Credit
Template by Atin Tory
Edited by hazatul husna
Help by
Wana, Afiqah.



Assalamualaikum and hi 😃

Setelah sekian lama aku membiarkan blog ni berhabuk. And now here i am!! Okay, act takde benda pun aku nak kongsi. Just beberapa pengalaman aku yang buatkan aku serik nak sayang orang. Bila org mengata"seronok ke tukar tukar bf?" Jap, kau jangan mengata kalau kau takde kat tempat aku. Kau tak pernah rasa apa aku rasa. Kau kawan aku, tapi belakang aku kau kutuk aku. Kawan apa tu wey? Sampai satu tahap aku biarkan je org nak kata apa pasal aku. Mulut org kita tak boleh tutup. And semakin umur aku meningkat, semakin banyak lelaki yg aku kenali. Pelbagai jenis lelaki sbnarnya. N mostly "couple dri rupa" ya. Bila tanya dorg will be like tak lah rupa paras tak penting pun sbnarnya. Yang penting hati.  Jap, nak muntah. Tu semua fake. All boys are just the same. 





Post a Comment