Dash | Follow
Hello Kitty
HAZA CANTIK?!

Welcome to my simple triple blog,i'm Hazatul Husna. Thanks for visited my blog,nice to meet you,leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner Back


TagBoard





Credit
Template by Atin Tory
Edited by hazatul husna
Help by
Wana, Afiqah.


IM NOT A TEEN ANYMORE !

Assalamualaikum and Hi !
Im back gaiss

tujuan update sebab aku tetiba teringat ayat someone "bila seorang lelaki tinggalkan orang yang cantik untuk org yang kurang cantik ni, mesti sebab orang cantik tu yang bermasalah, bukan lelaki tu" so yah maybe dia betul. aku mungkin kena stop tunding jari dkat pihak lain dan letakkan segala kesalahan dkat dorg. aku pun maybe salah, tp sbb marah and frust so yah for sure aku akan jd tak puas hati dan salahkan orang lain. bila aku fikir2 balik, memang aku kena ubah sikap buruk aku. antaranya over control pasangan, sampai dia semak, everything kena report, sentiasa nak perhatian, tak bagi dia kawan dgn perempuan, semua benda tak boleh. yes kalau lelaki buat mcm tu dkat aku, aku pun semak. and aku ada sikap buruk which is aku bila marah, aku keluarkan kata2 yang kesat. so confirm as lelaki dia akan tercabar sbb perempuan tu berani nak maki hamun dia. lagi2 kalau main tuduh je tak siasat dulu. apa ke banggang la hazaaa. yas aku mengaku aku tak matured, aku tak boleh nak fikir panjang, tu memang salah aku. aku over attached, semua benda nak kena ada dia. benda kecik pun nak cite dkat dia, orang try aku pun cite dkat dia, bana apa. kau ingat pakwe kau tu tunggul ke do. jd betul lah, aku kena belajar kenal diri sndiri, sayang diri sndiri, baru aku bersedia nak sayang orang lain. dan cari salah sndiri dulu sebelum salahkan orang lain. 





Post a Comment